Followers

Wednesday, April 7, 2010

Cousin Wedding @ Maira Giftmine @ Romantika @ JB

Romantika JB

Salam semua. Kali ni saya nak n3 gambar-gambar masa saya ke Johor Bahru untuk majlis kahwin sepupu suami di KG.Majidee JB. Ni kiranya kali kedua saya sampai ke JB. Sebelum ni pernah juga ke sana, tapi tak singgah di mana-mana.  Tapi kali ni memang puas betul la. Dapat pegi Giftmine dan romantika. Memang best betul. Maklumlah kan, kat Kuantan tak ada kedai-kedai deco inggeris cam tu.. Rambang juga  lah mata ku ini.


Banyaknya epal kat romantika


Bergambar di Danga Bay bersama mak mertua, anak-anak dan anak sedara suami


Ini lah pengantin nya. Pengantin perempuan tu sepupu suami. Duduk kat kuantan.


Anak teruna ku yang begitu teruja ngan pasukan kompang dari Kg. Majidee JB. Kali ni jugak pertama kali saya menghadiri majlis kawin orang JB. Best...banyak side menu yang disediakan selain dari nasi minyak. Ada nasi himpit ngan rendang, bubur kacang, kuih-kuih... Memang kenyang.



Ni pulak jalan-jalan kat Maira Giftmine. Rambang mata.


Antara barang-barang yang ada dijual di Maira Giftimine.




Gambar mak mertua dan anak-anak di lobi Hotel di JB


Senyum tak ikhlas je ni.. Apa tak nya dah boring menunggu mama mencuci mata kat kedai ni.


Jam Epal tu memang cantik la.. tapi kat rumah dah ada. Jadi lupakan saja.. Sekian, saja. Salam dari saya.

0 comments: