Followers

Monday, April 5, 2010

Blog Baru @ Terima Kasih @ Item Baru


Brooch mutiara & krsytal dari Sabah

Ini lah dia PUan Syariza Ai dari SAbah. Sahabat alam maya yang jauh di sana. Terima kasih di atas persahabatan yang dijalinkan ini.
Salam semua. Apa khabar. Harap semua kawan-kawan sihat.  Kali ni saya n3 cenderahati yang diterima dari sahabat alam maya saya yang jauh sangat - SYARIZA AI dari Jabatan Kesihatan Sabah. Katanya lagi ... beliau merupakan peminat setia blog Diary Roses ini. Terima kasih.... saya pun tidak sangka blog saya yang simple ini rupanya ada juga peminat tersendiri yer.. Terima kasih.. Terima kasih syariza coz sudi memberi cenderahati sebagai tanda perkenalan kita. Walapun kami tidak pernah bersua, hanya berborak di FB sahaja, tapi ikatan persahabatan yang dijalinkan itu macam dah lama kenal .  Terima kasih sekali lagi atas ingatan yang diberikan.  Saya begitu menghargainya.


Sepasang brooch


Gelang krystal



Yang ni pulak topiari baru sampai dari K.Lynn. Menarik suka tengok. Dah lama berkenan. Lastnya jadi kepunyaan juga. Terima kasih K.Lynn. Okey lastnya nak war-warkan blog baru kawan saya http://alissa-lisa.blogspot.com

0 comments: