Followers

Wednesday, December 2, 2009

Aduh.. Rembat lagi..

Home sweet home. Diletakkan sementara di rak gantung.
Salam semua. Apa kabar? Cuaca di Kuantan mendung & suasana sejuk amat terasa ..... Masih terasa seperti berada di Cameron lagi .. hi..hi..hi.. Setiap hari hujan .. tapi alhamdulillah masih tak banjir. Wpun cuaca di Kuantan tidak menentu, kejap hujan kejap dah reda, kejap mendung, tapi rembatan demi rembatan tetap on juga.. Kali ni Diary roses nak berkongsi dengan sahabat semua barang-barang yang berkenan di hati ini ... Cuba teka yer .. rasanya dimana kedai pilihan kali nie ..??? yaa betulll tepatt sekali... Masih di Lynn Cottage.



Bekas ni Diary roses letakkan di atas meja 'kerja' huby di rumah. Macam2 blh isi dalam tu.... stationery ker.. kotak2 kecik ker.. jadi tak ler nampak bersepah-sepah sangat.

Welcome ni sebenarnya hajat di hati nak letak kat porch, tapi sayangnya buat masa ni pendapatan yang tidak memberangsangkan untuk renovate porch.. jadi sayang ler kalu letak kat porch dok kena hujan panas..hujan panas.. nnti buruk la. Jadi buat sementara letak kat dapur la dulu.


Mom kitchen epal



Kosong lagi atas tu .... boleh order lagi tu..


White rak .. terpesona bila tengok display dari K.Lynn. Itu yang terus sambar.. Dan juga pasu topiary .. cantik .. cuma bunga nya tak der lagi








Satu lagi White Rak. Diary Roses letakkan bekas susu anak, air masak dan termos air panas. Ok tak cam tu?


Ok.. jumpa lagi .. ca..ci..cau..

0 comments: