Followers

Tuesday, December 8, 2009

Koleksi Folder Henglish Sytle

Salam semua. Apa kabar? Sihat hendaknya. Kali ni Diary Roses nak berkongsi dengan kawan-kawan semua hobi tersendiri Diary Roses selama ni. Nak tau tak apa yang menariknya tentang folder henglish sytle kat atas tu. Sebenarnya clear holder kat atas tu adalah koleksi2 yang dah lama Diary Roses kumpul sejak dari dulu lagi. Yang menarik ada didalam nya ialah keratan-keratan majalah tentang deco-deco ataupun apa-apa ajer cerita tentang henglish style.
Diary Roses banyak membeli majalah-majalah, tak kira majalah apa pun asalkan dalam majalah tersebut ada rumah2 contoh henglish style. Biasanya dalam majalah keluarga, wanita, midi, impiana, anjung seri banyak cerita-cerita henglish style ni. Lepas tu Diary Roses pun potong la keratan majalah tersebut untuk dimasukkan ke dalam folder kat atas tu. Punya lah gila betul dengan henglish sytle kan hingga kan ketahap macam tu sekali.

Sebahagian dari koleksi yang ada dalam simpanan. (6 folder)

Kadang tu bila pegi kedai majalah, bukan tengok isi-isi kat dalam majalah tu, tapi tengok deco majalah tersebut. Kalau kedesaan henglish terus ler beli... Kalau majalah wanita pulak, terus bukak muka surat belakang sekali coz page belakang tu biasanya hiasan2 rumah yang terpilih.


Gambar-gambar yang telah berjaya dipotong.









Ini pulak satu folder untuk garden

Yang bagusnya, bila dah ada koleksi tersendiri macam ni boleh lah dijadikan panduan untuk menghias kediaman sendiri dan juga boleh menjadi aromaterapi untuk dia sendiri & menghilangkan tension bila dok tengok umah dia orang yang shantek-shantek tu. Sambil-sambil berangan2 kalau lah umah kita cam tu .... hik..hik..hik..
Sekian, kalau ada apa-apa komen bagitau la yer. Ca..ci..cau..








0 comments: