Followers

Monday, December 21, 2009

Display Item

Gift Dari Kak Har Home Deco. Jutaan terima kasih kak di atas gift yang diterima.

Salam semua sahabat, kekawan dan pengunjung-pengunjung setia Diary Roses. Sungguh terharu saya apabila membaca komen2 anda sahabat alam maya. Komen2 yang bernas dan pujian-pujian yang diberikan kepada blog saya. Alhamdulillah... semangat membuak-buak (ewah....) makin menyala-nyala rasanya untuk sama-sama berkongsi minat dan idea-idea dalam deco hengglish style ni.

Mohon maaf jika selama anda melayari blog saya yang tak seberapa ini ada patah-patah perkataan, baris-baris ayat-ayat yang membuatkan anda terasa. Dan juga niat saya N3 koleksi-koleksi seciput yang ada bukan untuk menunjuk2 ataupun untuk bermegah2 sekadar untuk berkongsi minat yang sama dengan sahabat2 semua. Formal la pulak ... Tima kasih atas sokongan anda sahabat alam maya semua ...


Satu lagi Gift dari Kak Har. Tq kak. Gumbira saya menerima gift-gift spesel dari akak. Insyallah, Moga berkembang lagi business akak nie..


Koleksi apple dari Har Home Deco. Dan signage apple tu dari Kak Lynn. Menarik kan bila dah dikumpulkan bersama-sama. Minat mengumpul apple ni mula bercambah bila melihat blog2 rakan maya yang lain yang mempunyai koleksi apple yang tersendiri.


Topi didisplaykan sementara di dapur.

Disinilah diabadikan pasu topiari dan sepasang kettle comel dari Har Home Deco.

Gambar yang telah dizoom kan.

Sebelum di letakkan dirak, koleksi comel ku itu diletakkan di kabinet dapur. Tapi rasa cam tak sesuai jer.. jadi beralih lah pulak tempatnya.

Display 2 biji tin comel yang dirembat dari Har Home Deco.

Sekian, saja sahabat2 ku semua. Koleksi ku yang seciput yang tak seberapa yang baru saja Diary Roses miliki walaupun sahabat2 yang lain dah lama memilikinya. Nak buat cam ner .. terpaksa terima realiti kehidupan (hi..hi..) ye...ye jer... bandar Kuantan ni susah nak dapatkan item-item henglish yang menarik. Kalau ada pun ... harganya .. mak aiii... memang mahal ler. Berjumpa lagi. Wassalam.












0 comments: