Followers

Thursday, November 5, 2009

Koleksi Ku Yang Seciput

Salam Semua. Kali ni Diary Roses nak jemput sahabat-sahabat semua mencuci mata pada koleksi2 seciput Diary Roses yang ada dalam simpanan. Sebelum pergi ke Diary Roses Cottage kita singgah kejap kat opis Diary Roses. Frame2 gambar roses kat atas tu digantung kat tiang sebelah mesin fax dan sebelah pintu boss. Kalau boss nak marah pun tak jadi coz bila tengok roses tu sejuk balik atinya. Hi..hi..hi..

Rak kecil tu gan tempat letak remote tu saya beli dengan kawan. Actually dia ni dulu keja sama pejabat dengan saya but now dia mohon bersara awal untuk buka perniagaan sendiri. Kebanyakan barang2 diambil terus dari China.

Bekas tisu ni saya tempah dengan kawan opis gak. Namanya kak zie. Barang yang jauh boleh diorder, mustahil barang yang ada kat depan mata dilupakan. Hi..hi..hi..

Ketiga-tiga bakul sampah tu pun ditempah dari orang yang sama.

Terlalu banyak sangat bakul sampah sampaikan tak tahu dah nk letak kat mana.

Insyallah, esok cadangnya nak pergi rumah Kak Har Home Deco kat Balok. Ish.. berdebar-debar lah pulak. Ni kiranya baru first time la nak jumpa Kak Har. Sahabat alam maya. Insyallah minggu depan saya N3 ye hasil kunjungan saya ke umah Kak Har. Sekian.





0 comments: