Followers

Wednesday, November 18, 2009

Decoupage & Decal ...Layannnnn

Salam semua. Apa kabar? Hopefully semuanya sihat sokmo. Cuaca kat Kuantan sekarang ni mendung sentiasa. Hujan dah mula turun. Alhamdulillah setakat ni kawasan Pahang tak di landa banjir lagi. Kali ni Diary Roses N3 hasil-hasil terbaru yang telah berjaya Diary Roses rembat & dijadikan koleksi & hak milik kekal.
Kotak comel kat atas tu hasil tangan Kak Jija Penang. Puas ati... Cermat & teliti hasil decoupage dan ada juga tambahan folkart Kak Jija. Cantik kak... tak rugi beli. Memang berbaloi-baloi. Tak isi pun lagi roti... sayang... biar la kosong dulu cam tu.

Signage ni pun sweet sangat. Gabungan warna dan bunga nya membuatkan Diary Roses jatuh ati.

Yang ni pulak bekas nasi hasil tangan Kak Har Home Deco.


Kuali comel ni pun dari Har Home Deco. Sebelum ni ada satu jer.. pas tu tambah lagi satu, sweet pink.. baru ok ada pasangan.


NI pun periuk kecik dari Kak Har. Lepas ni ada lagi ke Kak Har barang-barang baru? Kalu ada cepat-cepat la calling kawan ni yek yang setia menunggu.

Cup cakes Har HOme Deco.

Mesti pengunjung semua asyik tertanya-tanya kannn.... Diary Roses ni asyik N3 dan asyik bercerita barang-barang rembatan jer, ...bila nak cuba-cuba wat product sendiri lak kan..mendecal ke..decoupage ker... Sebenar-benarnya..Diary Roses mengakui... memang tak berseni dan campur juga ngan kemalasan yang melanda.. yang membuatkan malas sangat nak mencuba mendecal or mendecoupage barang-barang yang ada. Kalau setakat tepek decal yang simple tu boleh la. Sebab tu ler.. Diary Roses ni keja nya merembat jer barang-barang bloger yang lain.... Tak per.. tolong kekawan melariskan jualan kan. Ok.. jumpa lagi di keluaran yang lain.. Lepas ni nak N3 barang apa pulak erk????
Barang saper lak yang jadi mangsa selepas ni.. Kiter tungguuuuuuuuuuuuuuu....




0 comments: